Benzinpumpen der spiste sikringer

Motor, motor-styring og komponenter på motor
Besvar
Ashley
Indlæg: 1
Tilmeldt: 22 jun, 2010 07:46
Geografisk sted:

Benzinpumpen der spiste sikringer

Indlæg af Ashley » 22 jun, 2010 08:03

<p>Godaften [:D]  er lige blevet henvist til dette forum af en nær ven [;)].</p><p>JaJa.. sagen er jo den at min ellers Velkørende-og-fejler-aldrig-noget-overhovedet Alfa 155 2.0 Ts `93 er begyndt at skabe sig helt vildt.. eller -nej den Skabte sig helt vildt -for 2 uger siden.. [xx(] Sagen er den at jeg jo kommer trillende og bam! så er der Intet what-so-ever træk i dytten. jeg får trillet den lidt ned af bakke (heldigvis) og nu står den så der på 2. uge. Den kunne intet.. jo lige starte, men den går ud ligeså snart man slipper speederen, og hjulene rykker sig ikke ud af flækken [V]  Fandt en der gladeligt ville hjælpe mig, og med æter og strøm fra hans bil fik vi den da startet nogenlunde her idag -men den vil stadig ikke noget (dumme bil)</p><p>Nu siger han så at det muligvis kunne være benzinpumpen der er i udu, Men vi prøvede liiige at skifte en sikrig eller 2 først (imens han bandede over alfa og deres el) -med det resultat at strømledningen til benzinpumpen blev meget varm, og smeltede sikringen [8D] (yes! mors dyt <3)  </p><p>Og nu aner jeg intet.. er der nogen kloge Alfamænd (og kvinder) der har en ide om hvad den Pmsér sådan over?   ALT el har ellers virket upåklageligt lige indtil der..</p>



elp
Indlæg: 1984
Tilmeldt: 08 okt, 2003 19:07
Geografisk sted: Danmark

Indlæg af elp » 27 jun, 2010 19:35

Det lyder som om din benzinpumpe er stået af, kortslutter. Den sidder i eller ved tanken og skal skiftes.

svendm
Indlæg: 169
Tilmeldt: 08 aug, 2005 11:15
Geografisk sted:

Indlæg af svendm » 27 jun, 2010 19:48

Go'daw [;)]
Der er jo selvfølgelig også den mulighed at det er "mekanikkeren" det er galt med [B)] At stå og bande over Alfa [}:)] og deres el !!![V]
Og så imens den kan høre det [:o)]
Jeg tror du skal få fat i en anden mekanikker og få ham til at skifte pumpen og så lov hende en polering evt. en stille måneskins tur[^]
Mvh.Svend

Besvar

Tilbage til "Alfa 155 Motor"