Hvordan flytter jeg min startspærre..?

Elektrisk og elektriske/elektroniske komponenter
Besvar
Bøysen
Indlæg: 5
Tilmeldt: 21 sep, 2004 01:43
Geografisk sted: Danmark

Hvordan flytter jeg min startspærre..?

Indlæg af Bøysen » 21 sep, 2004 03:35

<font face="Andale Mono"></font id="Andale Mono">
Jeg har købt mindre skadet men komplet 155 2.5 V6 94 hvor jeg vil bygge det hele over på min 2.0 TS sport 97. [}:)]

Men hvordan og kan det i det hele taget lade sig at gøre at flytte startspærren over fra min sikringsboks i 2.0eren, eller hvordan fungere det lige.? [?]

For jeg har taget hele ledningsnettet ud fra forlygt til baglygt på 2.5 V6eren [V] "Sygt stort arbejde" og kan erstatte det lige over med det som ligger i den nuværende 2.0er.

Regner dog med at skifte det mellem motoren og sikrikgsboksen samt styreboks, alt det andet må være det samme og med sammen stik i tilkoblingerne i døre, sæder osv osv... [xx(]

Den nuværende bil som startspærren sidder på er en årg 97, og den anden som den gerne skulle flettes sammen med er en årg 94.



ludde02
Indlæg: 21
Tilmeldt: 28 nov, 2004 18:57
Geografisk sted: Danmark

Indlæg af ludde02 » 08 dec, 2004 21:34

hej bøysen det med startspærren virker således at du skal tage den gule boks til venstre for ratstammen og styreboksen til motor og den bordeaux røde nøgle og flytte over resten er ens .Jeg havde det samme da jeg byggede min om ,når nøglen først har været drejet en gang er ecu og den gule låst til en master key .så hvis du ikke har m-k fra v6 så glem det .Forresten v6 er en 94 så har den da ikke nøgle spærre eller hva (kom først i 95 /widebody mod).

mvh steffan
155 3,0 v6 super 1997

Besvar

Tilbage til "Alfa 155 El-system"