knaster

Alle emner indenfor Tuning, bl.a. Motor, Undervogn og karrosseri.
Besvar
kenneth l nielsen
Indlæg: 9
Tilmeldt: 22 apr, 2004 06:32
Geografisk sted: Danmark

knaster

Indlæg af kenneth l nielsen » 04 aug, 2004 03:48

er der nogle der har erfaringer med udskiftninger af knaster. venlig hilsen kenneth 156ér.



Superstuden
Indlæg: 142
Tilmeldt: 12 maj, 2004 07:48
Geografisk sted: Danmark
Kontakt:

Indlæg af Superstuden » 15 aug, 2004 04:40

Prøv evt og kontakte Herluf ved sædding autoforretning eller lars ved gazzella i england. Han har en hjemmeside som hedder www.gazzella.cc

mvh
kristian

kee
Indlæg: 9
Tilmeldt: 12 jul, 2004 01:49
Geografisk sted: Danmark
Kontakt:

Indlæg af kee » 09 okt, 2004 08:27

Hej
Jeg har lige fået skiftet knaster hos CN auto...vist nok det der bliver kaldt stage 1...eller noget i den retning.
Og....da jeg satte mig ind i bilen og kørte fra værkstedet blev jeg faktisk lidt skuffet...da der ikke rigtig er nogen mærkbar effektstigning i de lave omdrejninger...og jeg kørte jo yderst roligt...men ! da jeg kom ud på de åbne veje og jeg kunne tillade mig at køre mere end de 40km/t, jeg turde køre i mørke på de bitte små landeveje(er jo vant ikke vant til sådan noget)...så ku det mærkes!! En super lækker fornemmelse, der fik mig til at sidde og grine for mig selv i bilen, i mindst 5 minutter.
Bilen trækker på samme måde...altså intet moment under 3K omdr. og så kommer det ellers derefter, som en spand koldt vand lige i ansigtet...
Tomgangen...som var min største bekymring, er stort set uændret...den står ikke helt så præcist som før, men det er absolut ikke til gene.
Dog skal jeg have den chippet i næste uge...så jeg kan få lidt ekstra moment under de berømte 3K og optimeret tomgangen.
Min konklusion er så...knasterne er absolut pengene værd, men skal helst følges af en chipning.
Håber du kunne bruge det til noget.

Mvh
Kasper

Lars T
Indlæg: 125
Tilmeldt: 18 okt, 2003 00:45
Geografisk sted: Danmark

Indlæg af Lars T » 11 okt, 2004 17:52

Det lyder sgu for godt Kasper.!!!! [:D] [:D]

kenneth l nielsen
Indlæg: 9
Tilmeldt: 22 apr, 2004 06:32
Geografisk sted: Danmark

Indlæg af kenneth l nielsen » 16 okt, 2004 07:29

det lyder rigtig godt tillykke med det. jeg har også bestilt knaster hos CN auto så jeg glæder mig som et lille barn

kenneth l nielsen
Indlæg: 9
Tilmeldt: 22 apr, 2004 06:32
Geografisk sted: Danmark

Indlæg af kenneth l nielsen » 26 nov, 2004 06:33

nu har jeg fået skiftet knaster og det er bare kanon[:D] jeg har fået dem der giver mere moment og det kan mærkes på optrækket det er lige som om at bilen køre mere hamonisk efter at knasterne er udskiftet kan klart anbefales

Besvar

Tilbage til "Alfa 156 Tuning"