Udstødning AR 145/146 TS 99

Alle emner indenfor Tuning, bl.a. Motor, Undervogn og karrosseri.
Besvar
will
Indlæg: 114
Tilmeldt: 07 okt, 2003 06:36
Geografisk sted:

Udstødning AR 145/146 TS 99

Indlæg af will » 12 okt, 2003 05:48

Bagpotten er behændigt nok flækket på langs så det ender nok med en ny ,har set på Alfisti nets sider om samme og CSC delene ser da fine ud men så skal alt fra KAT'en skiftes , supersprint laver ikke noget til 146 i rustfri (men til 145!!) remus er Østrisk , sidst jeg overvejede One Two-pipe krævede de bilen til opmåling en hel dag og det er jo lidt træls at begive sig til Sjælland her fra FYN og sætte bilen og så ikke engang kunne køre til Østergaard (undskyld Morten men det lød billigt og så må det jo være Jylland)og savle på en pakke Brembo dele.Ha! fik forresten én bremseskive og surprise : ét koblingssæt sidst fra Dana motor så jeg måtte ringe og få forklaret hvordan man sætter det på forakslen, det grinede jeg meget af!!!



ole fisker
Indlæg: 84
Tilmeldt: 05 maj, 2003 22:56
Geografisk sted: Danmark

Indlæg af ole fisker » 12 okt, 2003 07:59

Hvad er der galt med Remus? Selvom det er Østrigsk har de Remus-potter jeg har set, også efter flere års kørsel, stadig været i godt form !!
Som alternativ til et af de andre mærker du nævner, ja der kan man lige så godt købe en sæk lige og bøjede rør, en Simons-potte samt lidt spændebånd, så får man ca. samme resultat. Og så kan du blive på Fyn.



Redigeret af - ole fisker den 11/10/2003 23:01:15

Besvar

Tilbage til "Alfa 145/146 Tuning"