alfatræf jylland

Såfremt du har kommentarer eller spørgsmål til diskussionsforum'et, kan du skrive dem her.
Besvar
HERLUF
Indlæg: 1
Tilmeldt: 20 nov, 2003 07:07
Geografisk sted:

alfatræf jylland

Indlæg af HERLUF » 19 dec, 2003 05:15

når man kigger på aktivitetskalenderen i alfa romeo nyt under jylland må man undre sig over hvad klubbens bestyrelse har tænkt med fremtiden der er et arrangement og så et der hedder vi arbejder på et aftenmøde hvorimod sjælland har 16 arrangementer ud fra antal af medlemmer burde der være mindst 12-14 arrangementer på bedding i jylland og ikke fære end på fyn som på trods af mindste antal medlemmer har flere arrangementer men det kan måske skyldes at nogle af de jydske bestyrelsesmedlemmer hellere burde melde sig i de passives rækker i stedet for eller se at komme ud af starthullerne og få lavet nogle ting for medlemmerne til alles tilfredshed



Pedersen
Indlæg: 104
Tilmeldt: 20 nov, 2003 17:46
Geografisk sted: Danmark
Kontakt:

Indlæg af Pedersen » 20 jan, 2004 20:45

Herluf har ret langt hen ad vejen, dog syntes jeg at man skal huske at det hele er på ulønnet og frivillig basis.
Men det er da kedelig, (man bliver jo misundelig) at læse alle de fine tiltag der bliver gjort uden for jylland.

Man må sige at det kan kun blive bedere.

A.Sommer
Indlæg: 257
Tilmeldt: 06 nov, 2003 02:23
Geografisk sted: Danmark
Kontakt:

Indlæg af A.Sommer » 21 jan, 2004 03:14

Hejsa Jyske Alfa venner...

I kunne jo selv finde på noget?
En pizza, sparken dæk eller lign.?
Det behøver vel ikke at være bestyrelsen der finde på det hele???[8D]
Eller må i jo sammesætte et aktivitetsudvalg (hvis i ikke har et??) der kan finde på sjov og ballade i Jylland...[:p]

Hvis det hele g¨r i vaske, så kom dog til sjælland.... Vi er ret flinke...[:D]


Bare min mening.....

Alfista
Indlæg: 57
Tilmeldt: 13 okt, 2003 18:02
Geografisk sted: Danmark
Kontakt:

Indlæg af Alfista » 21 jan, 2004 03:14

Nu er det vel strengt taget heller ikke bestyrelsens ansvar alene at stable arrangementer på benene. De menige medlemmer har vel et ligeså stort ansvar for at fremkomme med gode ideer til træf. Meget mere end et garagemøde med lidt sparken dæk og alfa-snak behøves der vel ikke. Jeg stiller gerne min garage med indhold til rådighed hvis der er nogen der har lyst til at kigge forbi Århus. Der er varme på;-)

Besvar

Tilbage til "Andre kommentarer"