Alfa Klub Reservedelslager

Såfremt du har kommentarer eller spørgsmål til diskussionsforum'et, kan du skrive dem her.
Besvar
Cavis
Indlæg: 26
Tilmeldt: 11 nov, 2003 07:29
Geografisk sted: Danmark

Alfa Klub Reservedelslager

Indlæg af Cavis » 24 mar, 2004 10:57

Efter sigende skulle Alfa Klubben, have et lager af reservedele syd for Århus. Har ikke kunnet finde noget i klubbladet herom, men flere uafhængige bekræfter dette. Lageret skulle fungere som et "giv det du ikke selv kan bruge, og lad andre få nytte af det"

Har nogen kendskab til dette sted!? Eller tilsvarende steder i DK?


Mvh.

Cavis



Alfista
Indlæg: 57
Tilmeldt: 13 okt, 2003 18:02
Geografisk sted: Danmark
Kontakt:

Indlæg af Alfista » 24 mar, 2004 19:39

Lyder som Alfa-himlen:) Men er det ikke det der som regel annonceres med under køb&salg i bladet - at det skal ryddes og lukkes?

Niels Beck
Indlæg: 25
Tilmeldt: 06 nov, 2003 05:36
Geografisk sted: Danmark

Indlæg af Niels Beck » 24 mar, 2004 21:51

Jeg mener dette lager er i nordjylland et eller andet sted hos et privat medlem af alfa klubben som har det liggende i sin lade.
Opbevaringen i laden er ikke optimal og der blev ifm bestyrelsesmødet for region jylland i 2002 diskutteret om der kunne findes en bedre løsning uden resultat.

Delene er primært til ældre Alfa'er.

Evt der står noget i referatet fra mødet (findes i klubbladet), om hvem det er der har lagret liggende.

tbc
Indlæg: 88
Tilmeldt: 29 okt, 2003 20:11
Geografisk sted:

Indlæg af tbc » 25 mar, 2004 05:59

Lageret ligger ca. 10 km. syd for Århus (Mårslet/Tranbjerg/Beder; det kan jeg ikke lige huske) og huses p.t. i en lade hos et velvilligt indstillet klubmedlem.

Det er ikke optimal opbevaring, og var igen på dagsordenen på generalforsamlingen i 2003. Der eksisterer vist ikke nogen afklaring om fremtiden, men så vidt jeg ved er delene delvist sorterede.

Jeg har imidlertid også fået det indtryk at det stort set udelukkende er dele til ældre Alfaer fra lukkede værksteder etc.
Lidt groft sagt dele som sjældent går i stykker, og få derfor har brug for... Responsen på annoncerne har vist været ret ringe, men måske dette forum kan bringe kendskabet ud til et større publikum?

Der har tidligere været annoncer i klubbladet, og kommer det sikkert igen efter princippet: Se om du kan finde noget brugbart til meget billige penge.

Min ydmyge mening er at delene bør foræres til de som gider afhente dem (måske de betaler en flaske italiensk vin til opbevaring?), og resten hældes i skrotpressen, så vores velvillige medlem får sin lade tilbage. Generalforsamlingen lod dog ane, at det forslag er lige radikalt nok.

TBC

René Poulsen
Indlæg: 42
Tilmeldt: 10 jan, 2004 10:31
Geografisk sted: Danmark

Indlæg af René Poulsen » 13 maj, 2008 20:42

Er der nogen der kan sætte mig i kontakt med vedkommende der har ansvaret for reservedelene.

Besvar

Tilbage til "Andre kommentarer"