export eller salg

Indlæg som ikke passer ind under de andre fora omhandlende Alfa 164
Besvar
gtanden
Indlæg: 4
Tilmeldt: 27 dec, 2008 05:26
Geografisk sted: Danmark

export eller salg

Indlæg af gtanden » 27 dec, 2008 05:37

hej har købt en 164 3.0 v6 synet 24-10-08 elsæder læder autogeer servo allufæ- 275000km . bilen har været løbet tør for strøm og vil ikke starte .vil ikke ofre mange penge på den den er fra 92 ved nogen om det kan betale sig at expotere eller nogen der vil give et bud på bilen (meget pæn) (købt af advokat tvangssalg)



elp
Indlæg: 1984
Tilmeldt: 08 okt, 2003 19:07
Geografisk sted: Danmark

Indlæg af elp » 27 dec, 2008 21:14

www.bilpriser.dk kan du se, hvad en bil som din er værd, hvad den vil koste i afgift ved import. Afgiftbeløbet vil blive fratrukket et minimums beløb eller en procentdel ved eksport - det har været 15% før, men jeg mener at Skat har ændret på det. Det kan du læse om på wwww.skat.dk - du kan også se, hvad Skat har vurderet ligende importerede biler til.
Jeg tror ikke, at du kan hente ret mange penge ud af Skat på sådan en gammel bil. Har du undersøgt, hvad som skal til for at få bilen startet, måske bare et nyt batteri og nulstillet en styreenhed.

gtanden
Indlæg: 4
Tilmeldt: 27 dec, 2008 05:26
Geografisk sted: Danmark

Indlæg af gtanden » 27 dec, 2008 21:40

her købt nyt batterri, har div org bøger der ståer kode 49 men hvordan bruger jeg den (org nøgler men ingen fjernbe-) er der noget med et nødprogram bøger ikke danske. håber du gider bruge tid på det venligst Anders ( vil jo godt prøve alfa køre ellers mitsu-gti 16v men har ikke andet end elproblemer og til tider[:D] en rimlig hurtig bil )

Besvar

Tilbage til "Alfa 164 Generelle emner"