Det blev til en 156´er 2,0 TS fra 2000 og den lykken er stor. Jeg har den seneste tid luret godt og grundigt på siderne her efter hints og head-ups. Dejligt at se så meget viden komprimeret ned på så lidt plads, så jeg tror jeg er klar på at det er en bekostelig affære jeg har startet mig her, men at det hele er det værd.
På trods af min glæde over min nye bil er der dog stadig et par men´er. Den tidligere ejer har øjensynligt ikke kunne lide den metalblå lak, da han rigtigt mange steder (med succes) har forsøgt at ødelægge lakken. Enten med naboens bildør eller ved at parkere den under træer osv. Der er så altså en del små ridser og stenslag i lakken rundt omkring. Er der nogen der har en god idé til at løse det ud over at omlakere hele dytten...?
Derudover kunne jeg godt tænke mig at eftermontere alarm i den. Der findes nogle, der sælger alarmer til sådan en størrelse. Det skulle være med multistik og mærkebestemt. Spørgsmålet er om det er en fin løsning eller om jeg skal til en meka..
I forlængelse af det med alarmen har jeg hørt, at man kan få skåret nye nøgler til ældre biler i klap-format. Altså der hvor selve nøglen er skjult i en fjernbetjening til c-låsen.
Ellers super fed side. Den gjorde ventetiden en smule sødere...