"Vælg ALFA" - Tak for hjælpen

Indlæg som ikke passer ind under de andre fora omhandlende Alfa 156
Besvar
wave2000
Geografisk sted: Danmark

"Vælg ALFA" - Tak for hjælpen

Indlæg af wave2000 » 08 sep, 2007 09:29

<b>Kære Alfister.</b>

I fobindelse med, at jeg fejrer mit nyvundne medlemskab af AlfaKlub.dk - vil jeg gerne sige tak til alle jer der bl.a her på siderne, har bidraget til, at jeg endeligt tog den rigtige beslutning; min nye bil <i><b>er</b></i> en ALFA .

Jeg takker også for den imødekommenhed jeg har mødt ved de tre ALFA'træf jeg er mødt op til (i en ældre SEAT, der har været mig en tro følgesvend gennem de seneste 10 år - nu kan min søn få fornøjelsen af resten af rejsen).

Jeg har, uden fortrydelse, brugt endeløse nætter på internettet. Kun for at gøre et hæderligt forsøg på, at indleve mig i en fascinerende, kompliceret verden af italienske sportsvogne og deres tilhængere. Her er det folk med øje for "The Real Beauty of Things" der råder. Sider som i alle kender; AlfaSmeden/AlfaKlub og CuoreSportivo.dk. og mange, mange fler' - Danske som udenlandske sider - JA! - de fleste er uden tvivl slidt op til uigenkendelighed.

Min kompetence rækker dog ikke fremover til, at bidrage med den store tekniske viden i vore fora. MEN ... min gevinst er, at jeg har vundet blikket for "de smukkeste linjer der gives", æstetikken og det åbenlyse ønske om at bevare det klassiske. Det er det jeg tænder på.

Nu venter jeg blot på, at det bliver fredag så jeg kan bringe "Guldfuglen" som jeg vil døbe hende, hjem til Albertslund.
Ja - der er sikkert mange af jer der ved hvad jeg, i disse timer, føler og hvor meget jeg strides med længsel - kæmpende mod klokken, mod tiden, der øjensynligt bevæger sig mere og mere langsomt i takt med, den store dag oprinder.

Glæder mig til at møde jer ude i trafikken i en ægte "italiener".

<b>ALFA - L'Italia é Campione del mondo...
Stigan - Albertslund, Sjælland</b>

Besvar

Tilbage til "Alfa 156 Generelle emner"