Forsikring af 156 2,0 JTS

Indlæg som ikke passer ind under de andre fora omhandlende Alfa 156
Besvar
Jensen
Geografisk sted:

Forsikring af 156 2,0 JTS

Indlæg af Jensen » 20 sep, 2010 03:27

<p>Hej Alle</p><p></div></p><p>Har lidt bøvl med mit forsikringsselskeb, skal nu ikke trætte jer med det i detaljer... Alt andet lige finder jeg det lidt besværligt at få en kasko (eller for den sags skyld ansvar) til en rimelig krone. Bliver slået omkring 9K og opefter, som 29 årig med 7 års anciennitet [:(!]</p><p></div></p><p>Hvad er jeres erfaringer[?]</p><p></div></p><p>/Jensen</p><p></div></p>

elp
Geografisk sted: Danmark

Indlæg af elp » 20 sep, 2010 04:51

Du er nød til at shoppe lidt rund, der findes nogle som hedder forsikringsmæglerne, som har hjulpet en del med Alfa forsikring.
Hvis du arbejder på en stor arbejdsplads, offentlige e.lign. har man ofte en gruppe ordning med et selskab.

Jensen
Geografisk sted:

Indlæg af Jensen » 20 sep, 2010 07:34

<p>Hej Erik</p><p></div></p><p>Har skam shoppet, herunder også gennem gruppeordning, men selv med alle skruetvingerne på tegner det fortsat til et mindste bud på ca. 9K.</p><p></div></p><p>Google lige "Forsikringsmæglerne" og kom frem til en bladet kop the af forskellige selskber - især når det gælder at varetage private kunder...</p><p></div></p><p>/Jensen </p>

elp

Indlæg af elp » 20 sep, 2010 09:27

Jeg tror det er disse http://fmgagenturer.dk/cms/index.php?cID=3&smID=2
Du skal nok være klar til at flytte dine øvrige forsikringer også - helst mindst 3.
Er selv forsikret i Alm. brand, og godt tilfreds med pris og de forholdsvis få skader jeg har haft.
Nykredit forsikring har også tidligere været vakse, men forsikrings delen er lige solgt fra.
Ved fra mine børn, at præmien for biler falder meget når man fylder 30.

dobbelthage

Indlæg af dobbelthage » 05 jul, 2011 08:52

Hej Jensen,
Jeg har netop en Alfa Romeo 2,0 JTS, årgang 2003, som var lidt problematisk at få forsikret for under 10.000-12.000, men så fandt jeg ETU-Forsikring, som koster mig lige knap 7.000 om året, hvilket jeg synes er ret fair iforhold til bilen. Og det fact at jeg kun havde haft egen bil i 3-4 år da jeg startede med forsikringen.

Dækningen er glimrende, lignende alle andre kasko forsikringer, dog skal du beslutte om du vil have glasskade, som man også skal hos nogen andre.
Jeg har haft lidt forskellige skader og det har altid gået hurtigt og smertefrit.
Så varm anbefaling.
Det skal dog lige nævnes at prisen er hvis jeg også flyttede min indbos forsikring. Efterflg. er min ulykke også blevet tegnet igennem ETU.

Besvar

Tilbage til "Alfa 156 Generelle emner"