Nøgle til 156 2 knap

Indlæg som ikke passer ind under de andre fora omhandlende Alfa 156
Besvar
defess
Indlæg: 47
Tilmeldt: 12 dec, 2011 19:33
Geografisk sted:

Nøgle til 156 2 knap

Indlæg af defess » 21 feb, 2015 20:48

Hej Alle
Min kone table vores nøgle og ud røg batteriholderen øjensynligt for den er væk. Min kone afprøver ikke ting som falder på gulvet og da hun jo havde låst bilen da hun tabte nøglen så var alt jo i skønneste orden. Da hun  næste gang skulle ud at køre indløb der en fejlmedelse til mig. Fjernbetjeningen dur ikke.Da jeg efter at have fremskaffet et nyt batteri kunne konstatere at hele holderen var væk kom hun i tanke om at hun da vidst havde tabte nøglen et sted på gaden nær en rist. Hun var glad for nøglen ikke var faldet ned. Ja, det var jeg jo også.
Nå nu leder ejg efter en nøgle med en batteriholder i. Der er flere slags nøgler og batteriholder. Den jeg skaffede hurtigt efter passede naturligvis ikke. Så nu er jeg havl ekspert i Alfa nøgler og nøglen skal se således ud på fotoet jeg vedhæfter.
Er der en som kan hjælpe mig emd en aflagt nøgle? Eller bare batteriholderen?



elp
Indlæg: 1984
Tilmeldt: 08 okt, 2003 19:07
Geografisk sted: Danmark

Indlæg af elp » 22 feb, 2015 00:20

Du skal til en Alfa forhandler eller autoriseret værksted. Når de har skaffet nøglen, skal den programmeres til startspærren sammen med evt. andre nøgler (koden skal være den samme i alle nøgler, som bruges).

elp
Indlæg: 1984
Tilmeldt: 08 okt, 2003 19:07
Geografisk sted: Danmark

Indlæg af elp » 22 feb, 2015 00:22

Du skal til en Alfa forhandler eller autoriseret værksted. Når de har skaffet nøglen, skal den programmeres til startspærren sammen med evt. andre nøgler (koden skal være den samme i alle nøgler, som bruges).

Besvar

Tilbage til "Alfa 156 Generelle emner"