1,8 turbo,men ingen turbo i :o

Indlæg som ikke passer ind under de andre fora omhandlende Alfa 75/90
Besvar
Mini
Indlæg: 3
Tilmeldt: 16 sep, 2005 23:56
Geografisk sted: Danmark

1,8 turbo,men ingen turbo i :o

Indlæg af Mini » 17 sep, 2005 00:00

Jeg har kigget på en 75 1,8 turbo, og fik så min far til at kontakte manden, da jeg var´på arbejdet,og han sagde bilen hed turbo, men der var ingen i. Der åbenbart modeller uden og med turbo,men hvad jeg kan se, hedder de allesammen turbo.

Hvis det er rigtigt, burde det jo ikke være noget problem at købe et orig. turbokit og montere det, og så få den synet med det, da jeg ikke gider at pille af og chippe om.



Bentos
Indlæg: 86
Tilmeldt: 02 sep, 2003 22:27
Geografisk sted: Danmark
Kontakt:

Indlæg af Bentos » 17 sep, 2005 01:13

Hvis bilen ifølge stelnummer og registreringsattest er en turbo, ja så burde der jo altså også være en turbo på motoren. Det siger vel sig selv?
Hvis der ikke er en turbo, så må nogen have afmonteret den - sandsynligvis fordi den var defekt, og man ikke har vurderet at resten af bilen var værd at ofre en ny turbo på?
En original turbo uden trykladningen er en meget sløv spand grundet lav kompression og høj gearing...
Hvis det ender med at du skal opbygge en ny turbo motor kan det godt blive dyrt.
Du skal i hvert fald finde ud af historien bag bilen før du køber!

Mini
Indlæg: 3
Tilmeldt: 16 sep, 2005 23:56
Geografisk sted: Danmark

Indlæg af Mini » 17 sep, 2005 01:43

Bilen er en import bil, som er importeret fra frankrig, og den er så blevet regget i danmark,men som hvad ved jeg ikke lige. Ham mekanikeren jeg snakkede med,vidste ikke så meget og ville ringe tilbage, men der er ikke sket så meget.

Er den 75 lavet uden turbo da?

Mini
Indlæg: 3
Tilmeldt: 16 sep, 2005 23:56
Geografisk sted: Danmark

Indlæg af Mini » 17 sep, 2005 01:53

Har fået snakket med dem, og bilen er født uden turbo, og er regget en som en bil uden turbo, så den er ikke noget værd :( Ellers ærgeligt.

Besvar

Tilbage til "Alfa 75/90 Generelle emner"