Jeg er den lykkelige ejer af en 156 1,9 jtd sw fra 2000 men i disse ikke ryger tider[:)] har jeg fået et problem.
Da vi havde haft pit stop ved duborg, på vej hjem fra Le mans [:D], fik vi en lille trailer på og så kunne jeg se når den skulle arbejde lagde den MEGET sort røg ud.
Nogen der har en ide til hvad det kan være?
Når den ikke får gas ryger den ikke, gas og den ryger og skal den trække rykker de bagud hurtigere end de plejer[;)]
Stor ryger,156 1,9 jtd sw
Tak for det hurtige svar.
Jeg har nu oplevet at den holdt op, til gengæld lyste den i dyse indikatoren og næste tur gik den tilbage og begyndte at ryge igen, jeg var da osse selv ved at falde i da jeg holdt op med at ryge
Den bruger meget brændstof og jeg har fået et tip at det kunne være luftmassemåleren så den har jeg bestilt.
Jeg har nu oplevet at den holdt op, til gengæld lyste den i dyse indikatoren og næste tur gik den tilbage og begyndte at ryge igen, jeg var da osse selv ved at falde i da jeg holdt op med at ryge
Den bruger meget brændstof og jeg har fået et tip at det kunne være luftmassemåleren så den har jeg bestilt.