Ragazzon udstødning
Blot lige en kommentar vedr. mellemrør med eller uden dæmper. Jeg har forespurgt på dette hos Gazella og her siger man at:
<font color="red">Dette er et Gruppe N rør til race. Det erstatter både kat og mellemrør. Så til gadebrug vil jeg
ikke anbefale dig at købe dette.</font id="red">
Så hvis jeg ikke har misforstået dem er dette ikke nogen god ide da det jo erstatter kat`en. ??
Hilsen Svend
<font color="red">Dette er et Gruppe N rør til race. Det erstatter både kat og mellemrør. Så til gadebrug vil jeg
ikke anbefale dig at købe dette.</font id="red">
Så hvis jeg ikke har misforstået dem er dette ikke nogen god ide da det jo erstatter kat`en. ??
Hilsen Svend
Hej Pedersen,
hva måtte du slippe for Ragazzon'en??
Lidt info til jeres diskussion omkring mellemrøret - Jeg har selv Ragazzon's åbne mellemrør på min GTV og den lyder, i min øjne selvfølgelig, virkelig godt - En meget dyb rumlen ved lave omdr. som så bliver noget mere markant når man giver gas..
Iøvrigt er bilen lige blevet synet med den på..
Hilsen Lars
hva måtte du slippe for Ragazzon'en??
Lidt info til jeres diskussion omkring mellemrøret - Jeg har selv Ragazzon's åbne mellemrør på min GTV og den lyder, i min øjne selvfølgelig, virkelig godt - En meget dyb rumlen ved lave omdr. som så bliver noget mere markant når man giver gas..
Iøvrigt er bilen lige blevet synet med den på..
Hilsen Lars