Jubilæumstræf - tak!

Her kan du placere indlæg som ikke passer ind i nogen af de oprettede fora.
Besvar
tbc
Indlæg: 88
Tilmeldt: 29 okt, 2003 20:11
Geografisk sted:

Jubilæumstræf - tak!

Indlæg af tbc » 04 jun, 2004 04:00

Jeg ved godt at emnet ikke er teknisk, men jeg vil blot sige en stor tak til alle de frivillige som var med til at stable et rigtig godt træf på benene![:D]

Jeg havde et par rigtig dejlige dage, og alt hvad jeg oplevede kørte som smurt i det fineste Selenia.

Flot arbejde.

Mvh.
/TBC



Superstuden
Indlæg: 142
Tilmeldt: 12 maj, 2004 07:48
Geografisk sted: Danmark
Kontakt:

Indlæg af Superstuden » 04 jun, 2004 07:39

Ja jeg syntes også det var et rigtig godt træf. Det var godt planlagt. Det eneste minus er, at folk er ikke så gode til at møde op. Nu mener jeg, der er mange folk fra jylland, som kommer ud til noget fra alfaklubben af. Og det er bare ved små ting, som at nu har man fundet et alfa emblem ligge på e45[:D] Altså forstå mig ret. Det forgår meget godt i klubben. Men et tyndt arrangement i klubben, der er der stort fremmøde. Og til 25 års Jubilæumstræf. Der er næsten ingen [B)] Det skal man bakke op om.

MVH
Kristian

jensebhansen
Indlæg: 163
Tilmeldt: 29 dec, 2003 02:00
Geografisk sted: Danmark

Indlæg af jensebhansen » 04 jun, 2004 17:44

Jeg synes sgu også at vi gjorde det godt :-) I modsætning til kristian (alias Superstuden), så synes jeg faktisk at der var det antal mennerske man kan forvente til denne type arragement - og jeg tror ikke det trækker mere at der er jubilæum. Det er min opfattelse at der ud i den ganske land er rigtig mange glade Alfa 156 ejere, men det gør dem nødvendigvis ikke til Alfa Romeo entusiaster, der vil bruge en hel weekend i pinsen sammen med andre bil-nørder.

De fremmødte er også altid en funktion af hvor træffet afholdes: i Jylland er der flest jyder, og på Sjælland er der flest sjællændere, mens det på Fyn er mere blandet - sikkert fordi det er placeret ret centralt i landet. Desværre var der ikke så mange på Fyn for 2 år siden, hvilket var lidt ærgeligt :-( Så, Kristian jeg forventer at se dig på Fyn til næste år :-)

Samtidig er de der møde op til Alfaklub arrangementerne med 90% sandsynelighed Trodenskjolds soldater - forstået på den måde at det næsten altid er de samme mennesker man møder til de forskellige arrangementer hvad enten der er en klubaften hos et medlem eller et besøg hos en virksomhed. Vi i det sjællandske forsøger i ny og næ at lave forskellige tiltag for at lokke "nye" medlemmer ud af busken, men det er sjældent at det har den rigtig store effekt.

Samtidig skal man heller ikke være blind for at rigtig mange medlemmer med gælde betaler kr. 300,- bare for at få vores flotte klubblad og måske benytte sige af de rabat aftaler som vi har med forskellige firmaer rundt om i landet.

Lars T
Indlæg: 125
Tilmeldt: 18 okt, 2003 00:45
Geografisk sted: Danmark

Indlæg af Lars T » 04 jun, 2004 18:56

Jeg er enig med jer alle - superarrangement!!
var dog temmelig skuffet hva angår "hytternes" stand det var, i mine øjne, under al kritik. Der var Hampen Camping noget bedre, og iøvrigt, til en anden gang måske, ligger der et tilsvarende camping-site lige over for BorrevejleCentret...

ang fremøde så er det måske hva vi kan forvente - men mer vil jo altid gerne ha mer.. ;) ;)

Bare rolig Jens SuperK skal nok møde op på fyn :D :D :D

Superstuden
Indlæg: 142
Tilmeldt: 12 maj, 2004 07:48
Geografisk sted: Danmark
Kontakt:

Indlæg af Superstuden » 04 jun, 2004 19:15

Jeg kommer til fyn, næste år bare rolig. Jeg har jo en pokal, jeg skal forsvare [;)]

mvh
kristian

Egebjerg
Indlæg: 225
Tilmeldt: 10 mar, 2004 08:45
Geografisk sted: Danmark

Indlæg af Egebjerg » 11 jun, 2004 09:50

Den pokal kan du jo passende tage med og vise os alle sammen til Bella Italia i September på Valdemar Slot... sammen med din fine Sportwagon naturligvis!

Lad det være en opfordring til alle, det er et godt arrangement og flere af andre italienske broder-mærker plejer at være flot repræsenteret. Dog ville det være rart om vi kunne lokke nogle flere Ferrari og Lambo-folk til...

SPREAD THE WORD!

Lars T
Indlæg: 125
Tilmeldt: 18 okt, 2003 00:45
Geografisk sted: Danmark

Indlæg af Lars T » 11 jun, 2004 18:52

Okay Daniel - Skal nok prøve at se om jeg kan finde en der gider at køre Lambo'en over til Fyn...

Superstuden
Indlæg: 142
Tilmeldt: 12 maj, 2004 07:48
Geografisk sted: Danmark
Kontakt:

Indlæg af Superstuden » 18 jun, 2004 06:57

Ok jeg kommer til Bella Italia.
Tror jeg får tid. Skal hjælpe lillebror og skrue en turbo på hans VW vento 2.0. Den kommer til at løbe stærk. Og så er jeg ved at bygge en Golf 3'er. Den skal have en golf 4'er front. Så har lidt travlt. Men skal nok komme tror jeg.

mvh
kristiam

A.Sommer
Indlæg: 257
Tilmeldt: 06 nov, 2003 02:23
Geografisk sted: Danmark
Kontakt:

Indlæg af A.Sommer » 19 jun, 2004 00:18

KRISTIAN!! HVORFOR bygger du på de skod mærker?????? ;)

Superstuden
Indlæg: 142
Tilmeldt: 12 maj, 2004 07:48
Geografisk sted: Danmark
Kontakt:

Indlæg af Superstuden » 22 jun, 2004 09:30

Noget skal jeg bygge på. Affald (alfa) er for dyr og bygge på. [xx(]
Så ventoen skal lige være klar til træf her i weekenden. Og så skal golfen også være klar. Mangler bare at male den. Skal være færdig til lørdag. Glemte jeg at side at den skal være i cæmæleon lak[:D]

mvh
Kristian

Besvar

Tilbage til "Andre Indlæg"