Så skete det igen

Her kan du placere indlæg som ikke passer ind i nogen af de oprettede fora.
Admin
Indlæg: 67
Tilmeldt: 05 maj, 2003 10:00
Geografisk sted: Danmark
Kontakt:

Indlæg af Admin » 20 sep, 2004 06:27

Jamen Krisitan, så har du jo også prioriteret !!! Så må du leve med forholdende som de er. Du vil hellere bygge biler end yde et aktivt bidrag til din ønskede reformering af klubben.
Jeg ved ikke hvor seriøst jeg så vil tage dine holdninger til dem der "styrer" klubben/sektionerne.
Det er let nok at beklage sig over forholdende, det er straks sværere at ændre dem.
NVH
Ole OOOO



Superstuden
Indlæg: 142
Tilmeldt: 12 maj, 2004 07:48
Geografisk sted: Danmark
Kontakt:

Indlæg af Superstuden » 21 sep, 2004 03:25

Hallo gokke ejnar jeg sagde at jeg gerne ville hjælpe og jeg gerne ville komme med gode råd ikke ?????

Jeg arbejder altså fra 8.30 til 19.30 hverdag og hver anden weekend. Så det er begrænset hvor meget tid jeg har. Samtidig med kæreste min bil og andres biler.

mvh
kristian

ps. læs næste VMAX (hvis du altså læser det, og se hvor stor fortaler jeg er for klubben )


hilsen

kristian

Ole Jørgensen
Indlæg: 79
Tilmeldt: 22 okt, 2003 04:14
Geografisk sted: Danmark

Indlæg af Ole Jørgensen » 21 sep, 2004 05:15

<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">Citat:<hr height="1" noshade id="quote">Hallo gokke ejnar <hr height="1" noshade id="quote"></blockquote id="quote"></font id="quote">
Kan vi ikke lige få kammertonen igen.[:)]

Hilsen
Ole

Admin
Indlæg: 67
Tilmeldt: 05 maj, 2003 10:00
Geografisk sted: Danmark
Kontakt:

Indlæg af Admin » 21 sep, 2004 06:30

<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">Citat:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Oprindeligt skrevet af Superstuden</i>


Jeg arbejder altså fra 8.30 til 19.30 hverdag og hver anden weekend.
<hr height="1" noshade id="quote"></blockquote id="quote"></font id="quote">
Hej igen "Studen"
Glæder mig til at se næste gang du skal skrive din arbejdstid, den stiger åbenbart 1 time for hver gang. Interessant hvad du laver den sidste 1½ time efter forretningen lukker!
Du hører vel også til dem der kun har 24 timer i døgnet.

Desværre kan jeg ikke købe Vmax her i byen, da de på kvarti8 kun vil sælge bladet til dem som kører på Aprilia Sonic, har knækket nakken på en gammel Golf II, har overtaget deres søsters aflagte Corolla, og så lige dem der har investeret i en latterlig One-Two pipe udstødning. Rent faktisk er hele oplaget forhåndsreserveret !
Jeg vil da sætte pris på hvis du kunne sende mig et eksemplar, eventuelt en kopi (er billigere).

MVH
Ole

Pedersen
Indlæg: 104
Tilmeldt: 20 nov, 2003 17:46
Geografisk sted: Danmark
Kontakt:

Indlæg af Pedersen » 21 sep, 2004 17:23

Hallo alle sammen[xx(][xx(]
Er jeg den eneste der syntes at dette her er ved at køre af sporet[?](sproget)
Hvorfor kan der ikke være plads til lidt forskelligheder ??
Ole, når man læser dit indlæg, rammer du lige plet, i det som flere af vi "nye" Alfister er lidt bekymerede over.[V][V]
Er det i AR klub DK forbudt at intressere sig for styling ?, skal det hele handle om biler/ejer ælder end årg.75?
Jeg tror at klubben bliver nød til at se lidt "breddere" i fremtiden, for at fastholde de "nye".
Hjemme hos os, er feks. V-Max da lige så fast, som klubbladdet.
Ikke at jeg selv kunne finde på at style mine biler så meget som Studen, men jeg syntes at det er fedt at nogle gør det.(så længe at man holder sig fra Thansen[;)][;)]).
Samtidig elsker jeg at gå rundt og beundre de ældre AR på træf, fordi det er nu en gang "vores" rødder.[:D]

Det her minder lidt for meget om "Bilgalleriet" og det en lidt bekymerende.[;)](sproget)

Admin
Indlæg: 67
Tilmeldt: 05 maj, 2003 10:00
Geografisk sted: Danmark
Kontakt:

Indlæg af Admin » 22 sep, 2004 00:52

Hej Pedersen.
Ja rigtigt, der skal være plads til alle, og man må acceptere at alle ikke er af samme mening. Ellers ender det bare med fraktions-dannelser, som starter deres egen klub.
Jeg synes også det er fedt at bladre i VMax og se hvor mange 100k-kroner der bliver hældt i bilerne. Det eneste der bekymrer/undrer mig lidt, er hvor de får pengene fra !!!
MVH
Ole

Superstuden
Indlæg: 142
Tilmeldt: 12 maj, 2004 07:48
Geografisk sted: Danmark
Kontakt:

Indlæg af Superstuden » 22 sep, 2004 01:37

<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">Citat:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Oprindleigt skrevet af Admin</i>

<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">Citat:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Oprindeligt skrevet af Superstuden</i>


Jeg arbejder altså fra 8.30 til 19.30 hverdag og hver anden weekend.
<hr height="1" noshade id="quote"></blockquote id="quote"></font id="quote">
Hej igen "Studen"
Glæder mig til at se næste gang du skal skrive din arbejdstid, den stiger åbenbart 1 time for hver gang. Interessant hvad du laver den sidste 1½ time efter forretningen lukker!
Du hører vel også til dem der kun har 24 timer i døgnet.

Desværre kan jeg ikke købe Vmax her i byen, da de på kvarti8 kun vil sælge bladet til dem som kører på Aprilia Sonic, har knækket nakken på en gammel Golf II, har overtaget deres søsters aflagte Corolla, og så lige dem der har investeret i en latterlig One-Two pipe udstødning. Rent faktisk er hele oplaget forhåndsreserveret !
Jeg vil da sætte pris på hvis du kunne sende mig et eksemplar, eventuelt en kopi (er billigere).

MVH
Ole



undskyld min fejl. Der skulle stå 8.30 til 18.30. Så er det på plads.

Eventuelt du har et par fordomme om vmax......... ja tror jeg nok da [V][:o)][B)]
det er det jeg nemlig siger her i mit indlæg. Og du har selv lige skrevet det, sort på hvidt. Klubben er ikke klar til de unge mennesker. Fordi de har fordomme.
Og derfor kommer klubben aldrig videre.

mvh
kristian



<hr height="1" noshade id="quote"></blockquote id="quote"></font id="quote">

Superstuden
Indlæg: 142
Tilmeldt: 12 maj, 2004 07:48
Geografisk sted: Danmark
Kontakt:

Indlæg af Superstuden » 22 sep, 2004 01:46

Til Pedersen

Jeg bruger ikke skælsord - tror ikke gokke-ejnar er et skælsord [;)]

Men kan kun give dig 100% ret. Du rammer sagens kerne 100%. Endelig et fornuftigt indlæg.

mvh
kristian

A.Sommer
Indlæg: 257
Tilmeldt: 06 nov, 2003 02:23
Geografisk sted: Danmark
Kontakt:

Indlæg af A.Sommer » 22 sep, 2004 22:22

Hold da op, for en teknisk diskussion.. ;) jeg er da 23 og føler mig godt tilpads, men min bil er jo også kun 10 år yngre end mih :)

Superstuden
Indlæg: 142
Tilmeldt: 12 maj, 2004 07:48
Geografisk sted: Danmark
Kontakt:

Indlæg af Superstuden » 23 sep, 2004 00:47

Nu tror jeg vist også at denne diskution er under andre indlæg.
Og der står "Her kan du placere indlæg som ikke passer ind i nogen af de oprettede fora."

mvh
kristian

A.Sommer
Indlæg: 257
Tilmeldt: 06 nov, 2003 02:23
Geografisk sted: Danmark
Kontakt:

Indlæg af A.Sommer » 23 sep, 2004 01:21

kristian... Jeg syntes nu din wugn er FEEEEEEEEEE, som i jyder vist siger!!!;)
OG, at der BURDE være mere forden unge NEON-2f2f-lattergas og böseblick generation...
Måske man skulle smide 200 Kg sub i bagarerummet og svejse en jette front på 75'eren...??? Det er GAzz... men der burde nu være flere kategorie til træffene...

Lars Sørensen
Indlæg: 239
Tilmeldt: 08 jul, 2004 00:41
Geografisk sted: Danmark

Indlæg af Lars Sørensen » 23 sep, 2004 10:41

Kære alle sammen.

Mon ikke Kristian har fået "hug" nok i denne forbindelse[B)]
Jeg bakker 112% op om Pedersen´s vinkel. Og dette er oplagt en problemstilling klubben - ikke bør - afgjort skal tage op for at sikre det familiære sammenhold, den kultiverede stil, det tekniske kammerateri og det visionære. ( Past, present and future )[^]
Jeg kan kun opfordre til at stille op til genneralforsamlingen og bakke op om denne diskution. (Måske vi skulle mødes allerede om eftermiddagen denne gang)
Jeg er sikker på at Admin/Ole vil give de fleste ret i at det essentielle er klubben/bilen. De forskellige meninger omkring "designet" er en smagssag. Vi skulle nødigt stå dér hvor det tidligere Øst-Tyskland kun havde et valg - Lada eller Trabi[xx(][xx(]
Det jeg ønsker er sammenholdet. Jeg beundrer andres ildhu, stereo eller spoiler, trods det ikke er min smag. Jeg vil ikke køre i en Alfa med 150 kg ekstra dødvægt i form af plastik udformet som en futurisk stjernekrigsraket. Men det er min holdning.
Som tidligere nævnt synes jeg at Kristian har gjort et vildt fedt og velovervejet redesign på sin SW og Kristian - Pedersen og <u>jeg</u> vil gerne benytte dig <u>når</u> du har tid. Så send lige en PM eller mail (kik under Scantune Day 2004) og lad os få et samarbejde i gang.[;)]
Jo flere der giver sin mening til kende jo bedre.
Og lad os så bibeholde den noble tone.

Mange Alfahilsner til alle

ludde02
Indlæg: 21
Tilmeldt: 28 nov, 2004 18:57
Geografisk sted: Danmark

Indlæg af ludde02 » 08 dec, 2004 06:42

hej jeg synes kristian har fat i noget ,der er så mange modeller og så få priser/pokaler man kunne jo godt lave nogle små pokaler til div grupper eks dem kristian nævnte eller hvis det er for mange så en til fwd rwd 4wd .og det ville da være kanont hvis det kunne laves sådan at det var et årligt klub træf som bella italia der kunne være vært for dette .En anden ting det er nu mere rettet mod det lidt ringe opmøde ved b-i ,kunne man ikke lave det lidt længere feks fredag til søndag eller fra lørdag til søndag .Og så lige få lidt fest og aktiviteter (kørsel elign )med i det ,ellers hvar det da et som sidste år kanon godt træf .
steffan
155 3,0 v6 super

Peter K
Indlæg: 16
Tilmeldt: 28 sep, 2004 22:46
Geografisk sted: Danmark

Indlæg af Peter K » 11 dec, 2004 10:23

Nu er det engang såddan i foreninger og klubber, at det er dem som gør en aktiv insats i klubben som gør den til det den er.

Det nytter ikke noget at forlange at det hele skal laves om, og så melde sig ud af det daglige arbejde det kræver at få tingene til at ske.

Kan man ikke tåle lugten i bageriet kan man jo bare gå.

Personligt syntes jeg det er en direkte latterlig ide med at hæve medlems gebyret for at nogle kan få en flottere pokal. En pokal har intet at gøre med et at være medlem i en mærke klub for et køretøj.

Mht til styling og alt det rene øjegejl, så mener jeg ikke det hører hjemme i en Alfa klub i særlig stor grad, og kan ens bil komme i Vmax, så mener jeg man allerede skiller sig for langt ud fra det det at eje en Alfa handler om for langt de fleste Alfister og endda bilentusiaster.

Siden 1990 har jeg været medlem af den Danske Harley klub. Der har været lignende diskussioner, hvor en gruppe custom fanatikere mente det hele pludelig skulle dreje sig om show bikes. Da de fandt ud af det handlede om at køre på sin H-D og ikke udstille den, forsvandt de hurtigt.

A.Sommer
Indlæg: 257
Tilmeldt: 06 nov, 2003 02:23
Geografisk sted: Danmark
Kontakt:

Indlæg af A.Sommer » 12 dec, 2004 00:14

ATT: peter

jeg syntes din kommentar er dybt konservativ, og holdninger som din MENER jeg vil gøre at de unge smutter fra klubben. Til sidst sidder et vist register så tilbage med deres fine gamle originale biler. Og er de nu så originale??? Det jeg mener er, at vores klub da skal være for ALLE uanset om man er til originalt suttet bolsje eller geilet 156 eller lign.

For hvem gider være medlem af klub hvor kun nogles holdninger og meninger til et givent mærke tæller... Hvad så med GTV'er med kompressor?? er det til V-MAX. SUPER flotte SUD'er i SKODA farve? eller klassiske alfaer der tæves rundt på div. racerbaner.Jeg kunne blive ved. det er et spørgsmål om smag, som heldigvis ikke BØR(KAN!) diskuteres.

Bare min mening!

Besvar

Tilbage til "Andre Indlæg"