BilGalleri.dk og skumle metoder...

Her kan du placere indlæg som ikke passer ind i nogen af de oprettede fora.
Besvar
Egebjerg
Indlæg: 225
Tilmeldt: 10 mar, 2004 08:45
Geografisk sted: Danmark

BilGalleri.dk og skumle metoder...

Indlæg af Egebjerg » 21 sep, 2004 08:34

Jeg havde i god tro taget initiativ til en chat tidligere idag da jeg på BilGalleriets forum havde læst at flere brugere godt kunne tænke sig en chat... Så tænkte jeg hva pokker, har de ikke tid selv kan jeg da lave en simpel og uofficiel chat... som tænkt så gjort, og jeg oprettede den og hostede den selv. Jeg linkede til den fra min profil og lavede et par indlæg herom i forum. Der var lynhurtigt crowded på chatten og alle syntes det var en kanon idé...

Pludselig var der en her til aften der udgav sig for at være "Admin". (??????????????) Jeg spurgte til hvem han var og han svarede bare at han ville spørge mig om det samme...
Jeg skrev at det var mig der havde lavet chatten og bad ham om at forsvinde da han ikke havde noget at gøre derinde ved at udgive sig for noget han ikke var! Han må have hacket sig ind med noget software, ihvertfald blev jeg sparket ud flere gange (fra min EGEN chat!!!) [:(!][:(!][:(!] og jeg lukkede derfor chatten ned igen.

Jeg skrev efterflg. et indlæg på forum og fortalte alle at jeg havde lukket chatten fordi den var blevet hacket. Der var mange skuffede brugere og et par stykker af os skrev lidt frem og tilbage om at starte noget andet og mere "sikkert" Pludselig var alle indlægene i forum slettet, min bil var slettet og ligeså min profil. Nu kan jeg hverken logge ind eller nogen ting! [:(!][:(!][:(!]

Hvad har jeg gjort galt??? [B)][V]

Jeg har ikke modtaget nogen mails fra nogen admins eller noget fra bilgalleri.dk, det er da helt vildt mærkeligt...!

Jeg er 110% sikker på at ham der hackede sig ind på min chat var en af bilgalleriets admins!

Hvad sker der lige for sådan nogle amatører!!! Og hvad er det for nogle metoder de bruger???

Nå, en ting er sikkert: Jeg er HELT færdig med det MEGA amatør-sted!!! [:(!][:(!][:(!]



Besvar

Tilbage til "Andre Indlæg"