ny klub

Her kan du placere indlæg som ikke passer ind i nogen af de oprettede fora.
Besvar
pcd
Indlæg: 10
Tilmeldt: 05 jun, 2004 03:19
Geografisk sted:

ny klub

Indlæg af pcd » 09 dec, 2004 01:32

Det kunne da være vi (unge) skulle starte en klub med styling og tuning. kunne da godt tænke mig at lære at style en alfa og divs.
mvh stefan



Lars Sørensen
Indlæg: 239
Tilmeldt: 08 jul, 2004 00:41
Geografisk sted: Danmark

Indlæg af Lars Sørensen » 09 dec, 2004 12:53

Hej Stefan

Hmm - det er ikke første gang der er nogen der har den mening.
Desværre tror jeg ikke det vil gavne eller få den store opbakning alligevel. Jeg tror derimod at hvis der er nogen ildsjæle der virkelig brænder for Alfa Romeo, nye som gamle modeller, så er det vigtigt at deltage aktivt i de ting der er på bordet og den vej igennem at prøve at ændre tingene. En lang vej at gå men den bedste. Der er mange flere at få erfaring fra og lære igennem samtidig med at man er én klub. Koordinationen mellem flere frakmenter vil ikke føre noget godt med sig og mange vil helt springe fra.
Du har ret i at der mangler responce fra mange af medlemmerne, men vi kan heller ikke "kræve" at alle er med hver gang.
Til gengæld vil jeg godt slå et slag igen for den nye Alfaklub.dk webmaster der med nye ideer og energi vil genoplive klubsitet og ikke mindst vores lille yngling Cuoresportivo.dk
Der er siden august sket meget og energien blandt Alfister er blomstret op i takt med et beskedent spark i r.... af en lille kerne som "bekymrer" sig om klubbens fremtid og sammenhold.
Så check os ud og kom med til et træf, så skal vi nok give dig nogle indputs, gode som dårlige og du kan selv sortere i det du synes er relevant.
Hvor kommer du fra steff ?? Jeg skal da gerne hjælpe dig med et lille træf i nærheden så du kan få en snak.
Gå ind på Cuoresportivo.dk - log på og send mig en såkaldt PM (personal message) med din E-mail så ser vi på det.

Besvar

Tilbage til "Andre Indlæg"