ridser på forruden

Indlæg omhandlende kabine og interiør på Alfa 156
Besvar
antonio
Geografisk sted:

ridser på forruden

Indlæg af antonio » 25 apr, 2005 04:53

jep...jeg har været ude at nyde en søndags tur i min 156 ...sikken bil..når man kommer op på 5-5,500 omdrejninger i 4 g. og så skifter til 5 g. kan man mærke enginens magten ...i kender sikkert lyden wouwwuuuuu [:I]
nå...spørgsmålet: før jeg købte bilen skulle lidt rust på taget ved forrude kanten laves og ber blev brugt en sandblæser. Der kom sand på vinduesvisker og lidt overalt. Da jeg sat viskerne i gang ridset de foruden [:0] med flere fine ridser med halvcirler form...
det pynter ikke på en flot klargjørdt vogn [:(] er der nogen som har erfaring med reparationen af ruder/ pudsning...
hvad kan mand gøre og hvor ?(jeg er fra Århus) hvad kan det koste at fjerne ridserne?
hvis nogen har tid svar mig lige ..
og...nyd jeres alfaer...ingen kraftige accelerationer med kold motor..og skift det der skal skiftes til tid! [^]
tak

Lars Sørensen
Geografisk sted: Danmark

Indlæg af Lars Sørensen » 25 apr, 2005 09:40

Hvem har du fået til at lave din reparation ?? [B)]
Hvem bruger sandblæsning til reparation af lak ?? [B)]
Hvem laver sådan en reparation overhovedet UDEN afdækning ?? [B)]

Rusten kommer af en uproffetionel reparation / udskiftning af forrude, hvilket mange er blevet udsat for, og ja der vil komme rust oftest.
Og jeg er alvorligt bange for at de ridser du har fået lavet ikke lader sig reparere [V] Men tag en snak med Danglas eller Chips Away om det eventuelt er muligt at udbedre ellers kan Danglas sikkert sælge dig en ny rude (ca. 3500,- kr. monteret )

martinsd
Geografisk sted: Danmark

Indlæg af martinsd » 25 apr, 2005 19:45

Hej Antonio,

Skulle du vælge at skifte rude, har jeg lige fået skiftet min hos Dan Glas i Viborg. De var så flinke at lave rust <b></b>FØR<b></b> de satte den nye rude i. Pris:3100
Du kan sende forespørgsel via nettet på: http://www.netglas.dk/foresporgsel.htm
Så henviser de også til den lokale glasmand.

Hej
Martin

Besvar

Tilbage til "Alfa 156 Kabine & Interiør"