klonk og slør
klonk og slør
<p>Håber nogle kan hjælpe en frustreret Alfa-ejer. </p><p></div></p><p>Først sagde det klonk og det var øverste bærearm, venstre side, som blev skiftet. Men så sagde det klonkeklonke igen og blev værre, men det var umuligt at se, mærke eller fremtvinge det ved hjulophængende eller kødben. Derfor kørte jeg videre, for på et eller andet tidspunkt bliver skaden vel så stor, at den kan opdages.</p><p></div></p><p>Ög ganske rigtigt, ved at tage i hjulet, kan det efterhånden rykkes en centimeter fra side til side i vandret plan (der er intet slør i lodret plan) og jeg kan på den måde fremtvinge klonk. Men det var ikke styrekugler yderst eller inderst. Så må det jo komme længere indefra, fx fra tandstangen, tænker jeg og nu er den så lige blevet skiftet. ****ing dyrt. Men det siger stadig klonk! Og der er stadig slør. Nogen som har en idé om, hvad der er galt? </p><p></div></p><p>Den "nye" tandstang blev købt brugt ved en autoophug og det bliver nok svært at bytte den, men kan den ved et sammentræf også have slør? Eller er der noget andet galt? </p>
Det kan sagtens være den brugte tandstang er lige så slidt som den som sad på. Slidte tangstænger hører til de ting som er slidt op på biler som har din bils alder.
Du kan alm.vis få pengene igen ved returnering.
Men det kan ses, om en tandstang har slør, gummimanchetterne i senderne skal af, for at konstatere at sløret er der.
Du kan alm.vis få pengene igen ved returnering.
Men det kan ses, om en tandstang har slør, gummimanchetterne i senderne skal af, for at konstatere at sløret er der.
-
- Indlæg: 49
- Tilmeldt: 16 okt, 2005 20:02
- Geografisk sted: Danmark