Tågelygter som kørelys?

Elektrisk og elektriske/elektroniske komponenter
Ole Jørgensen
Geografisk sted: Danmark

Indlæg af Ole Jørgensen » 23 maj, 2005 06:58

Lars, du er bare en sej vestjyde og jeg tror du vil kunne begå dig på Christiansborg med den iver og stædighed du lægger for dagen. Men vi ved jo begge to, at vi aldrig bliver enig i dette, men hvad fanden, så må jeg jo leve med det.[:D]

Lars Sørensen

Indlæg af Lars Sørensen » 23 maj, 2005 09:46

Ole skrev :

<font color="red"><b><i>" Lars, du er bare en sej vestjyde og jeg tror du vil kunne begå dig på Christiansborg med den iver og stædighed du lægger for dagen."</i></b></font id="red">

[:D] Hvem ved - det bliver aldrig til noget før de f...... Enhedslistefolk er væk, deporteret, smidt ud og fyret. De Radikale kan komme samme vej. Og SF nu vi er i gang, sorry [;)]
Men sådan er det jo.

Vil det så sige du gi´r dig ?[:p]

Ole Jørgensen

Indlæg af Ole Jørgensen » 24 maj, 2005 06:38

<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">Citat:<hr height="1" noshade id="quote">Vil det så sige du gi´r dig ?[:p]<hr height="1" noshade id="quote"></blockquote id="quote"></font id="quote">

He,he Lars, nej aldrig i livet, men jeg tror, det er bedst, at vi fortsætter vor diskussion, til næste gang vi mødes over en kold øl.[:D]

Lars Sørensen

Indlæg af Lars Sørensen » 24 maj, 2005 10:17

Ole skrev :

<font color="red"><b><i>"øl"</i></b></font id="red">

Tror vi alligevel taler samme sprog [:p]

Ole - du er ikke SF´er vel ??[B)]

Pedersen
Kontakt:

Indlæg af Pedersen » 24 maj, 2005 17:14

Må jeg komme med som "dommer" [:D][:D]

Jeg skal nok lade være med at vælge parti på forhånd[;)]

Lars Sørensen

Indlæg af Lars Sørensen » 24 maj, 2005 19:05

Der var nok en der kunne lugte humle, hva´??[:p]

Ole Jørgensen

Indlæg af Ole Jørgensen » 25 maj, 2005 03:06

Nu er spørgmålet bare hvor og hvornår vil skal mødes.[:D]
Nej, nej ikke Bjarne som dommmer[:D], så har jeg jo tabt på forhånd.[:(!]

Lars Sørensen

Indlæg af Lars Sørensen » 25 maj, 2005 09:40

Bare rolig Ole - det er ikke et "tab eller vind" møde. Vi (Pedersen & jeg) ved jo godt at det ikke er lovligt, så det kan vi jo ikke diskutere ret længe[:)] Hvorvidt vi alligevel gør det, og betaler os ud af det, er jo så vores lille anliggende [^]
Men måske jeg/vi kan overtale Sanne og Bjarne til at køre en tur til den jyske hovedstad engang, det kan da ikke udelukkes.
Måske vi skulle mødes i Silkeborg til "Regattaen" ? Det ville være en oplagt mulighed. Så kunne min eks Alfakører af en svoger også kikke forbi sammen med søs. Og GT´en kunne blive luftet lidt også [;)] Vi kunne mødes tidligt ved Himmelbjerget og så køre lidt rundt og så samles til lidt spisning og en fadbamse.[:p]

Ole Jørgensen

Indlæg af Ole Jørgensen » 26 maj, 2005 00:51

Ikke dårligt Lars - lyder rigtig godt.[:D]

Et andet forslag er selvfølgelig, at I kommer til Århus den 26. juni, da der samme dag er Ferraridays i byen og gennem FIAT og/eller Alfa Romeo kan man får biletter tilsendt gratis. Vi er allerede ved at stable et Århus træf på benene denne dag, så I er jo altid velkommen ude vest fra.

Og man kan jo selvfølgelig også kombinerer forslagene, så der kommer flere øl-møder.[:D]

Lars Sørensen

Indlæg af Lars Sørensen » 26 maj, 2005 09:30

Tro mig Ole, hvis jeg havde været hjemme ville den 26. og Ferraridays være sat på kalenderen, MEN er desværre lige taget på arbejde dér igen. [xx(]

Besvar

Tilbage til "Alfa 156 El-system"