Hej Forum
Jeg har aldrig kunnet høre blinkrelæet i min 156er (og glemmer derfor nogle gange at slukke blinklyset)[V].
Min er fra november 2007 og dermed en tidlig 156er. Da man på senere 156ere jeg har haft eller har kørt i, altid kan høre blinklyset, har jeg altid troet at det var mit blinkrelæ der var specielt. Jeg har derfor købt et nyt relæ og ville skifte det, men kunne ikke finde noget relæ bag beklædningen på ratstammen hvor det plejer at sidde. Måske sidder det et andet sted og derfor kan jeg ikke høre det.
Er der nogen der hved hvor blinkrelæet sidder på en tidlig 156er?
Mvh
Ole W.
Blinkrelæ på tidlig 156er?
-
Ole Wichmann
- Geografisk sted: Danmark
Hej.
Blinkrelæet sidder lige under ratstammen. Du skal bare pille plasten af. Det er en firkantet boks (2*2 cm), mit var blåt, så let at finde. Det kan være, at du bare skal tage det ud og se om de 3 ben er irret til, kan nemlig godt ske. Ellers koster det 250 kr. mener jeg det var på et Alfaværksted.
Blinkrelæet sidder lige under ratstammen. Du skal bare pille plasten af. Det er en firkantet boks (2*2 cm), mit var blåt, så let at finde. Det kan være, at du bare skal tage det ud og se om de 3 ben er irret til, kan nemlig godt ske. Ellers koster det 250 kr. mener jeg det var på et Alfaværksted.
<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">Citat:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Oprindleigt skrevet af MichaelJ</i>
Hej.
<hr height="1" noshade id="quote"></blockquote id="quote"></font id="quote">
Var lige hurtig til at svare, fik ikke læst hele teksten, så sorry for ligegyldig post....
Hej.
<hr height="1" noshade id="quote"></blockquote id="quote"></font id="quote">
Var lige hurtig til at svare, fik ikke læst hele teksten, så sorry for ligegyldig post....