Føreside rudestyring

Elektrisk og elektriske/elektroniske komponenter
Besvar
Ronny85
Indlæg: 76
Tilmeldt: 19 maj, 2012 07:12
Geografisk sted:

Føreside rudestyring

Indlæg af Ronny85 » 21 jul, 2012 15:04

<p>Hej alle</p><p>Min bils bagruder kunne jeg ikke styrer fra ved førersiden side. Jeg åbner venstre dør, og skiller den ad, og finder ud af AT DET ER KUN DE 2 FORESTE SIDE RUDER SOM ER STYRET!!! GRRR, og jeg har kigget over det hele, jeg KAN simpelthen ikke finde den bagerste (klods hvor der sidder ledninger på, som går til begge bagruder)</p><p>Hvad kan jeg gøre, skal jeg evt. bare trække en plus og minus fra motoren, og luse den fra fører kontakt, til evt. batteri.</p><p>Håber i kan følge mig!</p>



elp
Indlæg: 1984
Tilmeldt: 08 okt, 2003 19:07
Geografisk sted: Danmark

Indlæg af elp » 21 jul, 2012 19:59

Hvis der er vindues håndtag på bagdørene, så er det ikke el-motorer til at køre dem ned og op og formentlig eller ikke kontakter i førerdøren (med mindre den har fået skiftet dørbeklædninger).
Hvis ikke, er du nød til at tage dørbeklædningerne af og se, hvad som er galt - ledninger, elmotor etc. Mål med et multimeter eller 12v prøvelampe, om der er strøm. Det kan også være ved kontakterne i fordøren.

Ronny85
Indlæg: 76
Tilmeldt: 19 maj, 2012 07:12
Geografisk sted:

Indlæg af Ronny85 » 22 jul, 2012 12:05

Hej Elp:)
Nej jeg har kontakter i bagdøren, og kan styre bareruden når jeg sidder på bagsædet, men kan ikke styrer dem fra føresiden. Åbnede føresiden, og fandt ud af at de ikke er tilsluttet de bagerste bagruder. Har du nogle fif, så jeg også kan styre dem fra føresiden
Mvh
Ronny

Besvar

Tilbage til "Alfa 156 El-system"