Baglygter til SW

Elektrisk og elektriske/elektroniske komponenter
Besvar
phlys
Geografisk sted: Danmark

Baglygter til SW

Indlæg af phlys » 19 nov, 2004 17:57

Jeg er ved at købe nogle "Lexus" baglygter til min Alfa SW, men er i tvivl om Sportwagon bruger samme lygter som sedan[:)]

Lars Sørensen

Indlæg af Lars Sørensen » 20 nov, 2004 02:22

Der skal du have fat i Kristian fra Helle. Mener han havde modificeret sine for at få dem til at passe.
Ellers umiddelbart skulle de være de samme uden at du må hænge mig op på det.

Superstuden
Kontakt:

Indlæg af Superstuden » 20 nov, 2004 04:01

Og de passer bare. Det er ikke så svært at få dem til at passe. Har lige fået et nyt sæt til min bil idag. Fordi de andre blev lidt matte. Skriv hvis du skal have hjælp.

mvh
kristian

phlys

Indlæg af phlys » 20 nov, 2004 04:11

Det lyder godt, men hvor køber du dine?
Jeg er ved at købe på Ebay, da jeg syntes de er lidt dyre herhjemme![;)]

Superstuden
Kontakt:

Indlæg af Superstuden » 20 nov, 2004 20:19

Lad nu vær med at købe på ebay. Det kan blive dyrt i den sidste ende. Du kommer nok over hvis du har givet 200 eller 300 kr for meget og der slet ingen bøvl er, og det dur bare 100%. Men du glemmer hurtigt hvis du sparer 200-300 kr og det aldrig virker og det er noget lort.

Dem de sælger på ebay er i en skod kvalitet og ikke magen til min. Det er ligner dem som de alle kører med på deres civic'er. Dem jeg har er fra in-pro. Og det er bare en god kvalitet. Mine var blevet matte, og de byttede bare uden bøvl. Det ville de slet ikke diskutere. Og jeg har altid brugt in-pro. Også til min lillebrors vento. Det virker bare.
Du kan bl.a. købe dem ved mekonomen. Og kommer du fra sønderjylland af, kan du købe dem af mig. Vil tro at de koster 1500 til 1800.-

Held og lykke

MVH

Kristian

nielsenfoldby

Indlæg af nielsenfoldby » 25 nov, 2004 04:35

Jeg er meget interesseret i info om lygter (både for og bag) til min '98 156 2.0 TS.
Hvis nogen af jer har et link til info om pris - gerne med nogle billeder, vil jeg være meget taknemlig.

.. til Superstuden:
Du skriver, at rigtige mænd kører med 17" fælge.. men på billederne af din bil, står din Alfa på nogle AUDI-fælge.. er det DET du mener?? [:D]

A.Sommer
Kontakt:

Indlæg af A.Sommer » 25 nov, 2004 18:40

ÅHHH nej
Ikke den diskussion om de AUDI fælge igen igen igen...[:D]

Den 156 er jo MONSTER fed, selv fælgene.. :)

Superstuden
Kontakt:

Indlæg af Superstuden » 26 nov, 2004 04:13

<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">Citat:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Oprindleigt skrevet af nielsenfoldby</i>

Jeg er meget interesseret i info om lygter (både for og bag) til min '98 156 2.0 TS.
Hvis nogen af jer har et link til info om pris - gerne med nogle billeder, vil jeg være meget taknemlig.

.. til Superstuden:
Du skriver, at rigtige mænd kører med 17" fælge.. men på billederne af din bil, står din Alfa på nogle AUDI-fælge.. er det DET du mener?? [:D]

<hr height="1" noshade id="quote"></blockquote id="quote"></font id="quote">

har ikke fået taget billeder med 17" på endnu. Har faktisk 15" på nu fordi jeg skal på skiferie og så sætter der sig sne fast, og jeg har brændt nogle abs følere af en gang, derfor 15" nu.
Info om lygter der er lidt muligheder:

forlygter:

GTA-lygter: De ser ud som orginal, men er sorte indeni
GTA Xenon lygter: samme lygte bare med Xenon i (det jeg har[:D])
GTA kopi lygter, de samme som de øverste bare i kopi, og ikke i samme kvalitet.

Baglygter:

In.pro laver nogle lexus lygter til den. Se evt. www.in-pro.de
Og så kan du få nogle sorte fra MHW samt nogle i sølv

mvh
kristian

Besvar

Tilbage til "Alfa 156 El-system"