Hakkende motor
Hakkende motor
Hej Alfister
Der er opstået et problem med vores 33´er.
Ved jævn/konstant fart sætter den ud, eller den går ihvert tilfølde så ujævn at hele bilen ryster.
I tomgang er der intet, og får den bare det mindste gas er der heller intet, før man igen holder foden stille. Det er både i tørvejr og regnvejr og det er ligemeget om man køre 40 eller 140 km/t.
Er der nogen der har nogle gode råd, inden det hele bliver skilt ad?
Der er opstået et problem med vores 33´er.
Ved jævn/konstant fart sætter den ud, eller den går ihvert tilfølde så ujævn at hele bilen ryster.
I tomgang er der intet, og får den bare det mindste gas er der heller intet, før man igen holder foden stille. Det er både i tørvejr og regnvejr og det er ligemeget om man køre 40 eller 140 km/t.
Er der nogen der har nogle gode råd, inden det hele bliver skilt ad?
Har du tjekket og renset tomgangsdyserne? Det lyder meget ligesom det problem jeg havde med min gamle 33.
forumdk/topic.asp?TOPIC_ID=260
forumdk/topic.asp?TOPIC_ID=260
Jeg hælder også bestemt til tomgangsdyserne.Det er netop dem der "bliver brugt" ved minimal gas.Prøv at rens dem.
I en tidligere topic her på siden,fortalte jeg i anden forbindelse om mine dårlige erfaringer med Golden Lodge rør,og det viste sig at jeg bestemt ikke var den eneste.Optimalt er at skifte til tilsvarende NGK rør.Men det var en sidebemærkning.
Held og lykke.
I en tidligere topic her på siden,fortalte jeg i anden forbindelse om mine dårlige erfaringer med Golden Lodge rør,og det viste sig at jeg bestemt ikke var den eneste.Optimalt er at skifte til tilsvarende NGK rør.Men det var en sidebemærkning.
Held og lykke.