Utæt servoslange sidder helt af H-til

Motor, motor-styring og komponenter på motor
Besvar
Boris
Geografisk sted: Danmark

Utæt servoslange sidder helt af H-til

Indlæg af Boris » 17 maj, 2010 20:16

<p>Hej Alle</p><p></div></p><p>Det her bliver lidt svært at forklare.... men here goes nothing</p><p></div></p><p>Jeg har en Afla 156 2,0 fra 98, der desværre taber alt servoolien når motoren tændes. Jeg har haft den oppe på lift og har kunne konstatere at der sidder en lille ca. Ø 12 mm gummislange med spændebånd som er utæt. Slangen sidder desværre fuldstændigt ufremkommeligt, jeg kan ikke få min hånd ned, op eller ind fra siden. Den sider ca. bag venstre forhjul (set fra føresædet), over motorophæng.</p><p>Hvis der er nogle som ud fra min beskrivelse ved hvilken slange det er og hvordan man kommer frem til den, så må de gerne skrive...</p><p></div></p><p>Hilsen Boris</p>

michel

Indlæg af michel » 17 maj, 2010 20:56

Hvad er det helt præcis som står i vejen?... Kan du ikke komme til hvis du fjerner luftfilter og luftfilter-rør helt op til indsugingen.

elp

Indlæg af elp » 17 maj, 2010 22:46

Du skal sikkert have løsnet bundskjoldet og afmonteret v.forhjul og plastskjoldet i inderskærmen. Hvis du stadig ikke kan komme frem til slagen må du afmont. gearkasseophæng eller hvad som sidder i vejen.

Besvar

Tilbage til "Alfa 156 Motor"