Hvor køber jeg billigst en balancerem (2.0 TS)
Hvor køber jeg billigst en balancerem (2.0 TS)
<p>Hej... jeg skal have skiftet tandrem på en 156'er 2.0 jeg lige har købt mig. Tandrem, ruller, vandpumpe har jeg fundet, og det samme med knastlåse + TDC tester, men kan sgu ikke hitte hvor jeg kan købe en balancerem. Fiat / Alfa har den, men tænker de forlanger overpris for sådan en bandit. </p><p> </p><p>Så er der nogen der kender et sted online der forhandler sådan en sag (evt. Tyskland eller England) </p><p> </p><p>Og i øvrigt, så er det fandme en sprød lyd sådan en 2.0 kan frembringe... dejlig motor </p>
Her i DK ville jeg kun købe hos www.myalfa.dk eller mekonomen (butik), eller www.alfastumper.dk.
Udlandet er der mange som sælger OK rem kits, f.eks. www.ebspares.co.uk
Det er for vigtig en del at spare på.
Udlandet er der mange som sælger OK rem kits, f.eks. www.ebspares.co.uk
Det er for vigtig en del at spare på.
Jeg takker... og helt enig - jeg vil kun købe kendte mærker... har bestilt en Dayco rem, med ruller og pumpe. Dayco er OEM producent, og mekonomen sælger dem også, så helt skidt kan det nok ikke være. Hele sættet kostede kun 1050,- incl. forsendelse fra tyskland (købt via ebay.de) så det kan næppe gøres billigere. Vil se om ikke jeg kan finde en dayco hos mekonomen
Fandt faktisk denne http://cgi.ebay.de/Zahnriemen-Spanner-A ... 1474wt_922 men jeg er lidt i tvivl om den passer til min motor... de skriver at tidligere motorer kørte med 126 tænder, og denne er med 130 tænder. Min bil er fra 1999
<blockquote><font face="Verdana, Arial, Helvetica" size="1" id="quote">Citat:<hr /><em>Oprindeligt oprettet af dyvel</em>
Jeg takker... og helt enig - jeg vil kun købe kendte mærker... har bestilt en Dayco rem, med ruller og pumpe. Dayco er OEM producent, og mekonomen sælger dem også, så helt skidt kan det nok ikke være. Hele sættet kostede kun 1050,- incl. forsendelse fra tyskland (købt via ebay.de) så det kan næppe gøres billigere. Vil se om ikke jeg kan finde en dayco hos mekonomen
<hr /></font></blockquote>
<hr /></font></blockquote>