Hejsa.
Er ny herinde, jeg ejer ikke en alfa endnu, men kommer måske til det.
Jeg kunne bruger jeres hjælp til hvilken 156 man skal købe.
Hvilken en af 1,6 1,8 el 2,0 får mest for pengene?
Er der nogle svage punkter på nogen af dem?
Plus hvad i ellers kan fortælle af nyttige ting til en måske kommende alfa ejer.
På forhånd tak for hjælpen.
Gode Råde
-
Ole Nielsen
- Geografisk sted: Danmark
En god ide vil være at kikke her i forummet. Der er en del hjælp at hente. Både +´er og -´er ved modellerne. Ellers kik på: http://www.alfa156.net/ under "tips". Her er mange gode råd, samt en guide. Sådan en findes også på: www.italienskebiler.dk under "gode råd".
Under alle omstændigheder er slogannet "cuore sportivo" ikke for sjovt. 156 er bare suveræn køreglæde...
Held og lykke i jagten, men start med at "bladre" her i forummet....
Glæder mig til at høre resultatet!
Under alle omstændigheder er slogannet "cuore sportivo" ikke for sjovt. 156 er bare suveræn køreglæde...
Held og lykke i jagten, men start med at "bladre" her i forummet....
Glæder mig til at høre resultatet!
-
Lars Sørensen
- Geografisk sted: Danmark
Alfa klubben har et arrangement hos Koch Biler i Tilst v/Århus den 20. januar hvor der bliver snakket Alfa til den store guldmedalje. Nogle biler vil blive vist og gennemgået i værkstedet og de forskellige motorer diskuteret. Så måske det ville være en ide at kikke forbi hvis du bor i nærheden.
Ellers følg med hér på sitet eller på www.cuoresportivo.dk for andre møder eller træf hvor entusiaster mødes til hygge og snak.
Har selv en 2001 156 2,0 TS+ Berlina med sportskit 1. Bilen har kørt 45.000 km og har ikke haft nogen fejl endnu. Og der er meget at fortælle om den og andre modeller, men tror du får mest ud af at mødes med nogle Alfister og så få dem til at fortælle om deres bil, hvilket de hellere end gerne gør da det er deres lille øjesten.
Held og lykke.
Ellers følg med hér på sitet eller på www.cuoresportivo.dk for andre møder eller træf hvor entusiaster mødes til hygge og snak.
Har selv en 2001 156 2,0 TS+ Berlina med sportskit 1. Bilen har kørt 45.000 km og har ikke haft nogen fejl endnu. Og der er meget at fortælle om den og andre modeller, men tror du får mest ud af at mødes med nogle Alfister og så få dem til at fortælle om deres bil, hvilket de hellere end gerne gør da det er deres lille øjesten.
Held og lykke.