HMM
HMM
Da jeg nu har investeret i en dejlig 156, var jeg lidt intr. i at få nogle SMÅ skørter på. Har set en del 156'er med nogle små skørter som skjuler pladesamlingerne på panelerne..
Hvordan er de at montere, hvad koster de og hvor kan de skaffes..??
Hvad med tågelygter, hvad koster det at få monteret tågelygter, da jeg VILDT gerne vil have det på min wugn..
Hvordan er de at montere, hvad koster de og hvor kan de skaffes..??
Hvad med tågelygter, hvad koster det at få monteret tågelygter, da jeg VILDT gerne vil have det på min wugn..
-
Lars Sørensen
- Geografisk sted: Danmark
De fleste 156´ere kører med Zender sideskørter idet de hører sammen med sportspakke 1. Zender har produceret de meste af det originale plastik. Skørterne bliver henholdsvis både skruet og limet på.
Med hensyn til tågelygterne kan du prøve at kikke på
www.BJ-autodele.dk der er de til 258,00 kr. pr. stk.
Med hensyn til tågelygterne kan du prøve at kikke på
www.BJ-autodele.dk der er de til 258,00 kr. pr. stk.
-
Lars Sørensen
-
Lars Sørensen
-
Lars Sørensen
Vedr. tågelygter så kan der være og ikke være ført ledninger. Så du må ned og kikke. Der er importeret biler både med ledninger/lygter og uden. Nogle af dem med er blevet afmonteret.
Reservedele var desværre lukket så jeg fik ikke noget svar på dit spørgsmål om alarm og remote. Men jeg har sendt en mail til Peder da han var travlt optaget og venter på svar. Jeg vender lige tilbage.
Reservedele var desværre lukket så jeg fik ikke noget svar på dit spørgsmål om alarm og remote. Men jeg har sendt en mail til Peder da han var travlt optaget og venter på svar. Jeg vender lige tilbage.
-
Ole Nielsen
-
Superstuden
- Kontakt:
Mange af dem har ikke trukken ledninger. Og så er det noget rigtigt lort og få monteret tågelys. Det dyre er ikke lygterne men panellet.
Du skal passe på når du bestiller de sideskørte, der er 2 størrelser. De store er dem som jeg har. Og så de små som sidder i sportspakken. De små bliver klipset på bilen, og med nogle enkelte skruer.
mvh
kristian
Du skal passe på når du bestiller de sideskørte, der er 2 størrelser. De store er dem som jeg har. Og så de små som sidder i sportspakken. De små bliver klipset på bilen, og med nogle enkelte skruer.
mvh
kristian
På 1.8 er der trukket ledninger til tågelygter. Stikket ligger ude i forkoangeren i venstre side, ligge under luftfilterkassen(vistnok en blå og en sort ledning), så mont. du bare tågelygterne og trækker strøm fra stikket ( det er MEGET nemt) så skal der bare et nyt kontaktpanel i og så er der lys på dyret [8D]
-
Ole Nielsen
-
Superstuden
- Kontakt:
<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">Citat:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Oprindleigt skrevet af A.Sommer</i>
FIk en pris i dag for alle de dele der skal bruges på 2000 + moms, lyder lidt dyrt syntes jeg....???
ATT Studen, er der skørter på din sw?? ser de ikke sådan ud på bilbasen...
Ved du hvad de koster..
<hr height="1" noshade id="quote"></blockquote id="quote"></font id="quote">
ja nemlig ja der har jeg. Tjek lige
http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=9904
FIk en pris i dag for alle de dele der skal bruges på 2000 + moms, lyder lidt dyrt syntes jeg....???
ATT Studen, er der skørter på din sw?? ser de ikke sådan ud på bilbasen...
Ved du hvad de koster..
<hr height="1" noshade id="quote"></blockquote id="quote"></font id="quote">
ja nemlig ja der har jeg. Tjek lige
http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=9904